Tilpasset søk

Sunday, February 8, 2009

Bloggerwave

Bloggerwave er et program for de som blogger.
Du skaffer deg en bruker profil og en paypal konto.

Bloggerwave skaffer deg noen annonsører som vil at du skal skrive om ting som de selger.
Når du har fått et oppdrag, så fletter du dette inn i bloggen din.
Når dette er gjort må du lime inn noen html linker som går til den sponsede siden.
Da vil du får betalt kanskje opp til 10$ pr oppdrag.

Jeg har vært medlem i en uke nå, og ikke tjent mere enn ti dollar.
Men det betaler iallefall noe. Om jeg får pengene inn på min paypal konto skal jeg poste en ekstra stjerne til denne siden.
Besøk: Bloggerwave
Blogglisten

1 comment:

  1. Hei - takk for hyggelig kommentar. Bloggerwave betaler - eller de gjorde ihvertfall det. Har blogget for dem på engelsk, men har hatt litt problemer med å få kontakt for å få oppdrag til den norske. Kanskje jeg må opprette en konto til...

    ReplyDelete