Tilpasset søk

Thursday, March 5, 2009

Neobux.



Neobux virker ganske seriøse i PPC (Pay per click) bransjen.
Det er et enkelt konsept.

Du tjener 0.01$ per click. Får du folk under deg også kalt referrals så får du en bit av den kaka de tjener også. Utbetaling skjer etter du har nådd 10$. Noe som virker umulig i begynnelsen, men blir lettere etterhvert.

Kan du tjene penger på dette?
Er du slik som meg, er ute etter ærlige og lett tjente penger så er svaret nei.
Du kan tjene lommepenger, men ikke så mye mere enn det.
Leier du inn referrals så har du bedre grunnlag for å tjene en slant.
Er du en racer på å selge deg, kan dette være veldig lønnsomt.

Betaler de?
Jeg har inntrykk av at de betaler og er en seriøs aktør.

Alt i alt sitter jeg med en god følelse av Neobux.

3 comments:

  1. Wird blog, men...er det et svar du er ute etter eller? Jeg er medlem av NeoBux og det ER en seriøs side. Både det jeg har inntrykk av og det jeg har hørt

    ReplyDelete
  2. Nope, NeoBux er IKKE en seriøs side. For å si det slik, det er ikke en pyramide, men det er en ponzi svindel. NeoBux er avhenging av at nye suckers "investerer" slik at de skal kunne betale de eldre investorene. En vakker dag forsvinner NeoBux, og ikke kom her for å sutre over at du har lurt både deg selv og alle vennene dine inn i denne gigantiske svindelen.

    ReplyDelete
  3. Hei. Jeg ble akkurat medlem av denne siden og skal gjennomføre et lite ekspriment der jeg skal forsøke å tjene penger på dette uten å investere noen av mine egne. Hvis noen er interesserte kan dere følge med på forsøket på min blogg: http://reklameklikking.blogg.no/

    ReplyDelete