Tilpasset søk

Sunday, March 1, 2009

Twingly














Jeg har tenkt å lære meg SEO (search engine optimizer). Det vil si promotere min blogg slik at flere får tilgang til min blogg. Dette er ikke gjort over natta.

Jeg har lang erfaring med musikk promotering og konsept utvikling. Derfor tenkte jeg å bygge opp noen poster angående dette.

Først ut er Twingly. Twingly er et medium som binder sammens medie leddene ved hjelp av moderne teknologi. F.eks dagbladet legger ut en nyhet, du blogger denne med dine synspunkter og pinger din blogg. Hva skjer da? Jo din blogg kommer under artikkelen.

Det er mange måter å bruke Twingly på, du kan bruke det i forhold til andre blogger.
Du kan legge til bokmerke ved å legge til bruker som venn.
Da har du tilgang til de ferskeste nyhetene.

Twingly er gratis og har mange positive sider ved seg.
På denne måten kan du bygge opp lesere gradvis men stabilt.

For å lese mere om twingly, klikk på banneren.

No comments:

Post a Comment