Tilpasset søk

Monday, February 9, 2009

Få Betalt For Å Laste Opp Filer


Få betalt for å laste opp filer. Ziddu sier at man kan få betalt for å laste opp filer.
Dette er jo en sensasjon for de som ønsker å laste opp filer som inneholder musikk eller lignende.
Det som skjer skal jeg gi dere en veldig god demonstrasjon på.

1) Jeg lager meg en konto (Trykk på Banneren For Å Lage En Selv).
2) Jeg Finner Filer Som Jeg Kan Dele Med Dere (I Dette Tilfellet En Remix Jeg Har Laget Selv).
3) Jeg Laster Opp Filen & Deler Med Dere.

TRYKK HER FOR Å HØRE: WE ARE MONSTERS - MA QUALE IDEA (SUNDAY LIPPY RMX)

Så til sannheten klarer jeg å leve av dette?
Det er jeg fryktelig skeptisk til. Man får 0.01$ for hver treff man får.
Så det vil si for å klare å komme opp til en betaling må jeg opp til 1000 treff.
Det er ganske mye for en blogg som skriver om 100% sannhet bak blogging.
Så dette må vel sies også, det er en kjempeflott fildelings program og enkel å bruke.
Så hvorfor ikke, Skulle jeg klare å få til noe av dette. Da er dere de første som får vite om dette.
Blogglisten

No comments:

Post a Comment