Tilpasset søk

Tuesday, March 23, 2010

FOREX TRADING!


Hard Valuta.

I de siste to årene har forex trading blitt større og større. Man kan selvsagt tjene gode penger og man kan tape penger akkurat som alt annet.
Det finnes mange måter å gjøre dette på. Når jeg var yngre pleide en kompis av meg å gå til posten for å kjøpe valuta, når indeksen var mere stabil solgte han.

Litt det samme spillet spilles her. Men pass godt på pengene dine.
Jeg melte meg på Easy.Forex og et halv døgn senere ringte de meg for å få meg til å legge inn penger. Da mistet jeg maska, slik skal det ikke være.

Min kreditt og mine debett vil jeg ha 100% kontroll over selv.
Jeg la selvsagt ikke inn så mye som et øre. Men de ringte flere ganger denne dagen.
Easy-Forex bør du holde deg langt unna.
Dette er valuta og bør sees på som en annstendig måte å veksle penger på.
Da ringer man ikke for å be deg legge på flere penger.

Det finnes blogger som sier at det er en annstendig forex plattform, men sjansene for at de får betalt for dette er maksimum.

Har ikke prøvd Saxobank men ser proff og annstendig ut.
Et annet alternativ er å bruke Forex sine sider for å sjekke kuresene.

Det hele fungerer som en aksje, kjøp billig selg dyrt.
Valuta er i konstant bevegelse så det er mulig å tjene penger hvis du satser riktig.

No comments:

Post a Comment