Tilpasset søk

Monday, February 23, 2009

Trenger jeg startsiden?

Jeg synes det er viktig å være konkret og rett på sak når man skriver noe.
Jeg fikk et avslag fra selveste startsiden.no fordi de mente at jeg skrev tynne artikkler og mye var mangelfult. Men skal absolutt alt utdypes i de grønne og vide, eller skal vi prøve å si det viktigste?

Kanskje er bloggen min tynn, kanskje er det mangelfult. Men jeg prøver å beskrive noe, og jeg lærer etterhvert. Ingen blir proff etter noen måneder med blogging.
Som musiker og artist liker jeg ikke slik mentalitet som startsiden prøver å fremheve her.
Det ekskluderer og ikke inkluderer. Det fortynner og utvanner brukerens alternativer.

Hadde google vært google hvis de skulle ha ekskludert? Hvis de ikke vil konnkurere men heller være et supliment, hvorfor ikke gjør dette mer eksklusivt.
Tross alt designet er det samme, og når jeg begynnte å komme meg på nett så var det samme konsept. De baserer seg på alle de andre. De er en portal til alle de andre.
Hvorfor trenger jeg startsiden?
Trenger jeg startsiden?

Denne posten ble litt utenom de faste postene men jeg følte den hadde en plass her.

No comments:

Post a Comment